
Ģimene 44 gadu vadītāja uzskata, ka vaina par viņa nāvi jāsaista ar funkciju autopilots, kas aprīkoti ar automašīnu modeļus amerikāņu zīmola Tesla. Autopilots bija ieslēgts kustības laikā un, saskaņā ar tuviniekiem cietušo, nedarbojas pareizi. Otrais apstāklis, kas, pēc prasītāju domām, ietekmēja liktenīgs gadījums bija nepareiza sistēmas darbību piedzīvo nogurumu vadītāju un brīdināja viņu par nepieciešamību koncentrēties.
Saskaņā ar cietušās ģimenes, atbildība par traģisko avāriju, kas notikusi 29. aprīlī 2018. gadam, jāsaista ar nav labi darbojas elektroniski sistēmu automašīnā, bet nevis uz cilvēku, сидевшего pie stūres. Kad vadītājs dozing off, Tesla X, kā tiek apgalvots, pieauga un ietriecās cilvēku grupu, kas stāv līdzās šosejas Томей, kas ved no Tokijas apskates vietas.
