Franču zīmols Peugeot gatavojas Eiropā līdz 2030. gadam kļūt par pilnībā elektrisku. Tajā pašā laikā jau šobrīd 70 procentus no visa Eiropas tirgū prezentētā uzņēmuma modeļu klāsta ir elektromobiļi vai hibrīdi. Protams, uzņēmums apzinās savas elektrifikācijas tempus, taču nedalās ar statistiku pētošo žurnālistu optimismu.
Fakts ir tāds, ka uzņēmumam ir nepieciešams ne tikai pāriet uz elektrisko vilci, bet arī radīt jaunas tehnoloģijas, konkurētspējīgas platformas, kā arī modernus modeļus, kas atbilstu sarežģītajai un strauji augošajai Eiropas elektrisko transportlīdzekļu tirgus konjunktūrai jau tuvākajā laikā. desmitgade.
Šobrīd uzņēmums izstrādā STLA "ratiņus", kuriem ir elastīga moduļu arhitektūra, kas ļauj izveidot dažādu klašu elektromobiļus un hibrīdauto. Šī tehnoloģija vien tukšos Peugeot kabatas par 80 miljoniem eiro, kas nonāks rūpnīcas līniju iekārtās.
Turklāt zīmolam ir zināmas grūtības ar litija piegādi, kas ir būtiska akumulatoru masveida ražošanai. Šajā sakarā koncerna vadībai būs jāmeklē izeja no šīs situācijas un jāslēdz partnerības līgumi ar lielākiem uzņēmumiem vai firmām, kas iegūst šo retzemju metālu.